مدارک موردنیاز برای تایید دانشکده ساپینزا
نوشته شده توسط : mgh


مدارک موردنیاز برای تایید دانشکده ساپینزا
بعضا از مدارکی که برای تایید در دانش کده ساپینزا موردنیاز دارید را در نصیب ذیل برایتان ذکر شده‌ایم. این مدارک، مدارک کلی‌ست برای هر دانشجو و شما طبق فن و بازه تحصیلی‌تان مدارک دیگری نیز موردنیاز  مهاجرت به قبرس شمالی دارید.

کارت شناسایی
عکس گذرنامه
مدرک گویش ایتالیایی
سابقه تحصیلی
هیبت درخواست
نام نویسی دانش کده ساپینزا ایتالیا 2024
رسیدیم به مهم ترین بخش داستان! شما درصورتی که دارای شرایط هم باشید، مدارک‌تان نیز فراهم باشد و روادیدِ تحصیلی ایتالیا را نیز دریافت کرده باشید اما از تاریخ تصویب‌اسم دانش کده‌تان خبر نداشته باشید، هرچه حرفه کردید پنبه گردد.
تایید دانشکده ساپینزا حافظه موقت برای هر حرفه و دوران مختلف میباشد. با این درحال حاضر فرصت تصویب‌اسم به‌طور تقریبی از 29 july (مهر) شروع می شود. پس قطعا حواستان به تاریخ تصویب‌اسم درین کالج باشد.

ددلاین کالج ساپینزا 2024
واقعا مجال مشخصی برای واپسین تصویب‌اسم دانش کده ساپینزا نیست. برای هر حرفه و هر زمان تاریخ مشخصی وجود داراست که حال به‌طور بی نقص اعلام نشده میباشد. به‌طور کلی واپسین تاریخ تصویب‌اسم دانشکده ساپینزا 29 april (فروددین ماه) خواهد بود.

دانش کده‌های دانشکده ساپینزا
علم آموزی در حرفه‌ دلخواهتان با دانش گاه ساپینزا!

صراحت دارد که دانش گاه ساپینزا نسبت به دانشکده بولونیا ایتالیا کالج‌های معدود‌تری دارااست، با این اکنون شایسته ترین حرفه‌های تحصیلی در‌این دانش کده درس دادن می‌گردد و شما به راحتی میتوانید در فن‌ای که دوست دارید علم آموزی فرمائید. در‌پی به 11 دانش گاه ساپینزا اشاره خوا‌هیم کرد.

 

هنر و علم ها انسانی
مهندسی عمران و صنعت های
اقتصاد
مهندسی داده ها، علم ها کامپیوتر و داده های عددی
ریاضی ها، فیزیک و علم ها طبیعی
پزشکی و دندانپزشکی
پزشکی و روانشناسی
داروسازی و پزشکی
علم ها سیاسی، جامعه شناسی و علم ها پیوندها
کالج مهندسی هوافضا
فن های کالج ساپینزا حافظه موقت
کالج ساپینزا حافظه موقت، فن‌های زیادی را برای داشجویان ارائه می دهد. بخشی از این حرفه‌ها در جدول ذیل در دوران کارشناسی و فوق لیسانس برایتان لیست کرده‌ایم. بدانید که لیست‌ ذیل کل فن‎های تحصیلی ساپینزا وجود ندارد و شما برای درایت بیش‌خیس از فن‌های تحصیلی میتوانید به وب سایت این دانش گاه نگاهی بیندازید.

حرفه‌های زمان کارشناسی دانش کده ساپینزا

حرفه‌های بازه زمانی فوق لیسانس کالج ساپینزا

مهندسی ساختمانی استوار

جاری‌شناسی

پرستاری

معماری

داروسازی

هوش تصنعی و رباتیک

مهندسی مکانیک

بیوشیمی

مهندسی الکترونیک

رئیس بازرگانی

مهندسی پیوندها

مهندسی شیمی

پزشکی دانشکده ساپینزا حافظه موقت
چی از این عالی! در ساپینزا به لهجه انگلیسی پزشکی بخوانید. به هیچ عنوان نباید معطل سایر سخن‌ها باشید! همین که نیازی وجود ندارد برای علم آموزی پزشکی در ایتالیا لهجه این مملکت را بلد باشید، برگ برندۀ شماست. یک کدام از خصوصیت‌های مثبت علم آموزی در ساپینزا همین میباشد، شما از به عبارتی سال‌های نخستین علم آموزی با وسایل پزشکی و آزمایشگاهی آشنا میشوید.
اکثر تمرینات و فراگیری‌های شما در درمان گاه‌های مجاورت دانشکده شکل میگیرد. تعداد دانشجوها در کلاس‌ها معدود میباشد، بدین انگیزه که دانشجو ها در مسیر یادگیری و فراگیری فرایند بهتری را طی نمایند.


شاید خوب باشد بیش تر از این «دست دست» نکنید و وقت را از دست ندهید. در صورتی هم‌چنان جهت دریافت روادیدِ تحصیلی ایتالیا مبادرت نکرده‌اید، سریعا جهت دریافت این روادید اقدامات مورد نیاز را اجرا دهید تا علم آموزی شما در دانشکاه حافظه موقت ساپینزا استارت خواهد شد

بورسیه دانشکده ساپینزا حافظه موقت

رسیدیم، به مشاجره جالب بورسیه تحصیلی دانشکده ساپینزا!
بورسیه دانش گاه ساپینزا اکثرا برای زمان فوق لیسانس اعطا می گیرد. پولی که برای بورسیه تحصیلی در حیث گرفته گردیده، متغیر میباشد. هم‌اینگونه برخی از بورسیه‌های این کالج ضمن هزینه‌های علم آموزی بعضا هزینه‌های دیگر را نیز متقبل میشود.
به عنوان مثال حرفه‌هایی که مشتمل بر بورسیه تحصیلی می شوند مشمول: معماری، پیاده سازی چیدمان، پزشکی و .. میباشد. ولی شما می توانید صرف لحاظ از فن و بازه زمانی تحصیلی‌تان بورسیه استانی ایتالیا دریافت فرمایید. جهت دریافت این نوع بورسیه هیچ قوانینی نیست. درپی موقعیت دریافت بورسیه تحصیلی دانش کده ساپینزا را به شما خوا هیم اعلام کرد.

وضعیت دریافت بورسیه تحصیلی دانش گاه ساپینزا
• دریافت نمرات علمی عالی
• قبول شدن از امتحان‌ آمادگی تحصیلی
• داشتن مدرک کارشناسی
• بضاعت پرداخت هزینه مسافرت و معاش
برای درایت بیشتر با حالت بورسیه ایتالیا میتوانید نوشته‌ی علمی بورسیه استانی ایتالیا را نیز پژوهش نمائید.

محل اسکان و خوابگاه دانش گاه ساپینزا
دانش گاه ساپینزا برای دانشجو یان خویش مسکن‌هایی تهیه و تنظیم کرده که بعضا از آنها مجاورت دانش گاه میباشند. برخی دیگر برای سهولت در رفت‌وآمد شما به پایانه‌های مترو مجاورت میباشد. در واقع شما اصلا نباید درمورد محل معاش خویش در‌این شهر نگران باشید. بیش‌خیس خوابگاه‌ها دارنده آشپزخانه مشترک میباشند وفقط برخی از اتاق‌ها آشپزخانه محرمانه دارا‌هستند.


به‌قدری این اقامت‌گاه‌ها مجهز میباشند و وضعیت فوق‌العاده برای دانشجوها مهیا کرده‌اند که دانشجو از هر نیاز بی‌نیاز میباشد. ساختمان ‌های این اقامت‌گاه مجهز به اتاق‌های استیناف، کتابخانه و اتاق‌های تایم ها فراغت میباشند.
امتیاز مثبت این خوابگاه برای دانشجوها ساپینزا، وجود باشگاه‌های ورزشی و تالار موسیقی میباشد.

خلاصه کنیم!

امید است تا الان تصمیم خویش را برای علم آموزی در ایتالیا گرفته باشید. آحاد سخن‌هایمان دربارۀ دانشکده ساپینزا به اتمام رسید. الان وهله شماست که علم آموزی خویش را در دانش گاه ساپینزا حافظه موقت استارت نمائید یا این که نه.

سوال ها متداول دانش گاه ساپینزا حافظه موقت
برای اینکه در تصمیم‌گیری‌تان در گیر پیچیدگی نشوید، در نصیب تحت به بعضا سوال ها رایج شما نیز جواب داده‌ایم. برای سوال هرگونه پرسش دیگر می توانید به نصیب کامنت مراجعه فرمائید.

ترازو قبولی دانشجو یان در بین المللی در دانشکده ساپینزا ایتالیا چقدر میباشد؟
واحد سنجش تایید دانش گاه ساپینزا 40 درصد میباشد.

آیا تایید در دانشکده ساپینزا فارغ از سند لهجه قابلیت پذیر میباشد؟
نه. داشتن گواهی لهجه یکی‌از موقعیت تایید کالج ساپینزا حافظه موقت میباشد.

چه فن هایی در دانش کده ساپینزا ایتالیا به انگلیسی درس دادن می گردد؟
حرفه‌های علم ها کاربردی و هوش تصنعی و مصنوعی، زیست شناسی مولکولی، شیمی و ... به عنوان مثال فن‌هایی‌ست که در ساپینزا به لهجه انگلیسی درس دادن می شود.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: